martes, 9 de mayo de 2023

REECONTRO CO PASADO

-M do pasado "Ola Miguel"

- M "Ola, boas"

-M do pasado "Por fin estás aquí, donde máis querías estar, aquí vas a estar moi ben"

-M "E ti quen ves sendo?"

-M do pasado "Eu son Miguel tamén, seremos compañeiros este ano"

-M "Qué coincidencia jajaja, encantado"

-M do pasado "E como é que chegas unha semana e media tarde? Pasouche algo?"

-M "Pois bueno, unha larga historia a verdade"

-M do pasado "Son todo oídos"

-M "Pois a ver, inscribinme nos ciclos de Acondicionamento físico en Ourense e en Vigo que son os que máis preto me quedan da casa, logo os de Pontevedra e Santiago de TSEAS e tamén en A Coruña."

-M do pasado "E que fas aquí entonces"

-M " Pois non me colleron en ningún, é máis, no que máis preto me quedei de que me colleran foi en Ourense xa que quedei de número 5 de reserva pero nos demáis... mellor non falar jajaja.

-M do pasado "Pois si que hai xente si, pasouche coma min"

-M "Bueno, e estas semanas cando me din conta que non iba poder estudar nada desto pois non sabía que facer coa miña vida, porque levaba mentalizado todo o verao de que iba a estar facendo o que máis me gustaba polo momento"

-M do pasado "Normal, eu tamén estaría igual"

-M " E pois en principio a semana pasada estuven buscando ciclos para facer e tiña en mente algo de informática pero non me convencía, tamén a vez actualizaba a páxina cada día para ver si había algunha plaza vacante nos ciclos que me apuntei, e da nada buscando, apareceume Lugo, 1 praza!!! Collín o teléfono e chamei rápidamente, colleronme á segunda chamada e dixeronme que esa paza estaba reseervada para iun deportista de alto rendemento. Ahí miñas esperanzas marcharon en 2 minutos,era un venres, pero como son un pouco cabezón volvín a chamar o lunes con unha mínima esperanza porque xa non podía perder nada. Colléronme e dixéronme que había dúas prazas e que fóra facer a matrícula, pero claro, era luns a unha e media do mediodía e secretaría pechaba as 2, asique o seguinte día arranquei para Lugo ás sete da mañan para facer a matrícula e aquí estou."

-M do pasado "bueno, máis vale tarde que nunca non?"

-M "Exacto"

- M do pasado "E dónde vives?"

-M "Agora mesmo estou buscando piso, mentres estou no piso dun amigo"

-M do pasado "Ben ben, calquera cousa na que che poida axudar aquí estarei"

-M "Moitas grazas, moi amable. E bueno, que tal os compañeiros?

-M do pasado "Ben, moi ben, a verdade que non hai queixa"

-M "Mellor, e que fixestedes estos días"

-M do pasado "Bueno, xa sabes, a primeira semana é de presentación"

(Métese na conversa un rapaz)

-Manuel "Cando poidas trae bañador"

-M " Cómo? Que imos a playa de excursión?

-Manuel "Non, hai piscina dous días a semana"

-M " Ai si!!! Eu non sabía eso, pensei que solo era en Acondicionamento Físico"

-M do pasado " Pois non, ademáis son dúas horas luns e martes"

-M "Bueno, pois logo terei que traer bañador"

-M do pasado "Se este é o lugar onde querías estar, non vas ter ningún problema"

-M "Prometinme a min mesmo tomarme o ciclo enserio, porque é a primeira vez que vou estudar algo que me gusta 100%"

-M do pasado "Elogo que estudaches?"

-M "Non acabei bacharelato e fixen un ciclo medio de electromecánica, que non me gustou moito porque aprendin eu máis por miña conta que outra cousa, pero bueno, agora xa foi e estou aquí"

-M do pasado "Eu tamén fixen cousas no pasado que non me gustaron e inda así valéronme para aprender e coñecer meus gustos. Neste ciclo vas aprender un montón de cousas."

-M " Non che digo que non pero vexote moi seguro"

-M do pasado "Si, porque coñezo a xente que o fixo. Según me dixeron hai 6 asignaturas, si ves do medio xa terás convalidado FOL, asique ponlle 5. Xogos, implementos, individuais, metodoloxía e valoración."

-M "Si , FOL xa o fixen no medio. E de que tratarán as asignaturas mais ou menos?"

-M do pasado "Pois mira, en xogos, como seu nome indica, teremos que crear xogos nós mesmos e expoñelos á clase, como se foses un técnico deportivo, a parte dirixir aos alumnos. Tamén faremos unha actuación polo TALENT SHOW, ten toda a pinta que o faremos de natación sincronizada. Non me podo esquecer dos xogos tradicionáis: a buxaina, a rá, petanca, etc. 

M " Os xogos sempre me gustaron"

M do pasado "Si, da igual a que idade xogues, que sempre te vas a divertir. Despois en implementos daremos moitísimos deportes, sobre todo atletismo. Os saltos, os lanzamentos, os de velocidade, todo en xeral, ahí aprenderás a analizar todas as fases en moitas modalidades. Tamén aprenderemos os a técnica e a táctica en tenis de mesa, bádminton, padel... En metodoloxía aprenderás o desarrollo humano, planificar e programar un entrenamiento, un equipo, un grupo... Tamén sabrás como se aprenden as habilidades físicas e motoras, etc."

M "A verdade é que sona moi interesante"

M do pasado" Pois si, para un técnico é fundamental aprender todo iso. Despois en individuais iremos a piscina, non te olvides do bañador. Vamos a aprender salvamento.

M "Veña, pareceme ben"

M do pasado " E por último valoración, aquí aprenderás todo sobre anatomía, forza, velocidade, métodos de entrenamento, nutrición.."

M "Pintaza o ciclo eh, pero... porque sabes exactamente todo esto? 

M do pasado " Porque eu son Miguel do pasado!!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario

MOTIVACIÓN Y AUTOCONFIANZA

 La autoconfianza es la convicción de realizar todo lo que una persona se proponga ante las dificultades que aparezan. Podemos distinguir t...