jueves, 20 de octubre de 2022

PRESENTACIÓN

 Hola, meu nome é Miguel, teño 20 anos, son de Ourense, concretamente de Francelos. Levo moito tempo querendo facer este ciclo e por fin estou aqui. Miña vida sin deporte non sería a mesma, gustanme moitos deportes: Baloncesto, pádel, ping-pong..., pero o fútbol é o que máis. Actualmente xogo no equipo do meu pobo a nivel amateur, pero estiven na canteira do Ourense CF dende infantiles hasta cadetes, xogando en liga Galega e División de Honor. Despois de rematar este ciclo gustaríame seguir formándome no mundo do deporte, concretamente en CAFYD. Miña idea nun futuro é ser preparador físico ou entrenador personal.

Falando doutras pasións, encontrase a música, sobre todo o rap e a electrónica. Tamén me gusta o mundo da moda e os coches.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MOTIVACIÓN Y AUTOCONFIANZA

 La autoconfianza es la convicción de realizar todo lo que una persona se proponga ante las dificultades que aparezan. Podemos distinguir t...